Click here to login to our forum

The School of Music

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

default The School of Music

Post by Samantha on Sat May 19, 2007 3:05 am

Hello all members , may I share with you all some about musics? I want to gain experience.....thanks:cat:
avatar
Samantha
Senior Web Master
Senior Web Master

Number of posts : 376
Age : 28
Location : De Ja Vo
Job/hobbies : Many.........shopping is the 1st
Forum points : 7690
Registration date : 2007-05-12

Community Rank:
Name:
I am: Please choose your current situation

View user profile

Back to top Go down

default Re: The School of Music

Post by potatobaby_54321 on Sat May 19, 2007 3:10 am

Yeah share with us your experience...
Pls...
Or we could share ours too....

Haha... I know more about music too...

With my trumpet of cause hahaha...!
avatar
potatobaby_54321
Forumer
Forumer

Number of posts : 82
Age : 29
Location : Kuala Lumpur, Cheras
Famous quotes : Sha Lao~
Job/hobbies : Music~
Forum points : 7700
Registration date : 2007-05-07

Community Rank:
Name: potatobaby_54321
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: The School of Music

Post by Samantha on Sat May 19, 2007 3:53 am

Trumpet...its my favourite since 8 years old....i loved it and it is just like my life-time friend.....hehe
avatar
Samantha
Senior Web Master
Senior Web Master

Number of posts : 376
Age : 28
Location : De Ja Vo
Job/hobbies : Many.........shopping is the 1st
Forum points : 7690
Registration date : 2007-05-12

Community Rank:
Name:
I am: Please choose your current situation

View user profile

Back to top Go down

default Re: The School of Music

Post by J-kidd on Sat May 19, 2007 2:05 pm

wow...so...u 2 know how to play trumpet...haha...what else of music instrument u know to play?
avatar
J-kidd
Experienced Forumer
Experienced Forumer

Number of posts : 313
Age : 28
Location : Cheras...KL
Famous quotes : HAHAHA
Job/hobbies : football...computer games...music!!!!
Forum points : 7700
Registration date : 2007-05-08

Community Rank:
Name: n3muru_zha1
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: The School of Music

Post by potatobaby_54321 on Sat May 19, 2007 7:49 pm

Hehe i just know how to play it...

I believe Cutie too...



Haha how about you...?
avatar
potatobaby_54321
Forumer
Forumer

Number of posts : 82
Age : 29
Location : Kuala Lumpur, Cheras
Famous quotes : Sha Lao~
Job/hobbies : Music~
Forum points : 7700
Registration date : 2007-05-07

Community Rank:
Name: potatobaby_54321
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: The School of Music

Post by Samantha on Sun May 20, 2007 3:30 am

Well....its been 4 years i stopped playing trumpet...i nearly forget all the notes already....hehehe...but i still liked trumpet!
avatar
Samantha
Senior Web Master
Senior Web Master

Number of posts : 376
Age : 28
Location : De Ja Vo
Job/hobbies : Many.........shopping is the 1st
Forum points : 7690
Registration date : 2007-05-12

Community Rank:
Name:
I am: Please choose your current situation

View user profile

Back to top Go down

default Re: The School of Music

Post by potatobaby_54321 on Sun May 20, 2007 1:58 pm

i see.
Wow, that's great you still have interest and still love trumpet.
Yeah, all the best to you, Cutie~
avatar
potatobaby_54321
Forumer
Forumer

Number of posts : 82
Age : 29
Location : Kuala Lumpur, Cheras
Famous quotes : Sha Lao~
Job/hobbies : Music~
Forum points : 7700
Registration date : 2007-05-07

Community Rank:
Name: potatobaby_54321
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: The School of Music

Post by J-kidd on Wed May 23, 2007 8:34 pm

well....actually...i like trumpet too..and i ever played it in a band in sandakan...but...it takes a lot of my stamina....phew....
avatar
J-kidd
Experienced Forumer
Experienced Forumer

Number of posts : 313
Age : 28
Location : Cheras...KL
Famous quotes : HAHAHA
Job/hobbies : football...computer games...music!!!!
Forum points : 7700
Registration date : 2007-05-08

Community Rank:
Name: n3muru_zha1
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: The School of Music

Post by Samantha on Wed May 23, 2007 11:05 pm

Its hard.........to blow but once you know how to blow....you will be happy!
avatar
Samantha
Senior Web Master
Senior Web Master

Number of posts : 376
Age : 28
Location : De Ja Vo
Job/hobbies : Many.........shopping is the 1st
Forum points : 7690
Registration date : 2007-05-12

Community Rank:
Name:
I am: Please choose your current situation

View user profile

Back to top Go down

default Re: The School of Music

Post by house88kend on Fri May 25, 2007 9:46 pm

Really? Hmm...i hope I can play trumpet....lol
avatar
house88kend
Admin Webmaster
Admin Webmaster

Number of posts : 1622
Age : 29
Location : In a place where I called home! ^^ LOvEd iT!
Famous quotes : Photography is a kind of visual diary with what I seen and experienced with my camera!
Job/hobbies : Foruming, blogging, Drawing, coloring, Photography Computing, programming, graphic designing...etc
Forum points : 7842
Registration date : 2007-02-26

Community Rank:
Name: Lord Von kendo
I am: in a mood for Anime!!

View user profile http://www.friendster.com/house88kend

Back to top Go down

default Re: The School of Music

Post by Kelvin89 on Sat May 26, 2007 1:02 am

Hmm... I don't really like to play the trumpet, but I'd prefer playing drums... it's just too bad I've never tried playing drums before... :(

_________________

~*★-| |-★*~
~*★-| "CliCk HeRe To ViEw My FriEnDsTeR pROfiLe!!!" ^^ |-★*~
avatar
Kelvin89
KJVC Animator
KJVC Animator

Number of posts : 1138
Age : 28
Location : Cheras, KL.
Famous quotes : "Thanks for All the Memories, Friendz..." (^.^)
Job/hobbies : Teenager/Gamer
Forum points : 7704
Registration date : 2007-05-06

Community Rank:
Name: Keiferon
I am: in a good mood today!

View user profile http://www.friendster.com/kelvinkkw89

Back to top Go down

default Re: The School of Music

Post by Xsandler90 on Sat May 26, 2007 10:58 am

o wow.... if i have the chance... i wanna learn all instrument e... but... hahaha in my dreams la.... i like to play guitar... one of my sensei is Rawkers...hehe..piano oso cool...Violin..... anybody here knows how to play violin...??
avatar
Xsandler90
KJVC Animatrice
KJVC Animatrice

Number of posts : 127
Age : 27
Forum points : 7840
Registration date : 2007-02-26

Community Rank:
Name:
I am:

View user profile

Back to top Go down

default hmm...

Post by Jane1990 on Thu May 31, 2007 1:22 pm

Xsandler90 wrote:o wow.... if i have the chance... i wanna learn all instrument e... but... hahaha in my dreams la.... i like to play guitar... one of my sensei is Rawkers...hehe..piano oso cool...Violin..... anybody here knows how to play violin...??

Well....i guess its Alina (A member) who know how to play violins....I didn't know to play it either.....heheheh
avatar
Jane1990
Advanced rank(5 star)
Advanced rank(5 star)

Number of posts : 283
Age : 27
Famous quotes : Thinking of wat to draw....
Job/hobbies : Drawing....^^
Forum points : 7840
Registration date : 2007-02-26

Community Rank:
Name: Lady_Purple
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: The School of Music

Post by J-kidd on Thu Jun 07, 2007 11:28 pm

wa..so nice..know how to play violin...so classy leh...but i onli know how to play guitar and piano...so sad...but these two is an ordinary instrument onli...i wanted to learn some unique instrument..but no one teach me...:(
avatar
J-kidd
Experienced Forumer
Experienced Forumer

Number of posts : 313
Age : 28
Location : Cheras...KL
Famous quotes : HAHAHA
Job/hobbies : football...computer games...music!!!!
Forum points : 7700
Registration date : 2007-05-08

Community Rank:
Name: n3muru_zha1
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: The School of Music

Post by potatobaby_54321 on Fri Jun 08, 2007 4:44 am

the most sexiest is Saxophone player...
haha the posture of the player...

wow!!!!!!!!! great!
avatar
potatobaby_54321
Forumer
Forumer

Number of posts : 82
Age : 29
Location : Kuala Lumpur, Cheras
Famous quotes : Sha Lao~
Job/hobbies : Music~
Forum points : 7700
Registration date : 2007-05-07

Community Rank:
Name: potatobaby_54321
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: The School of Music

Post by J-kidd on Sat Jun 09, 2007 3:21 pm

haha...yeah...its was so manly..haha...they like wan to bend here and there...but..do u realize have some girls play saxophone that very popular??like kenny g...
avatar
J-kidd
Experienced Forumer
Experienced Forumer

Number of posts : 313
Age : 28
Location : Cheras...KL
Famous quotes : HAHAHA
Job/hobbies : football...computer games...music!!!!
Forum points : 7700
Registration date : 2007-05-08

Community Rank:
Name: n3muru_zha1
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: The School of Music

Post by house88kend on Sun Jun 10, 2007 3:01 am

hmm.......ya...i've heard of him.....lol
avatar
house88kend
Admin Webmaster
Admin Webmaster

Number of posts : 1622
Age : 29
Location : In a place where I called home! ^^ LOvEd iT!
Famous quotes : Photography is a kind of visual diary with what I seen and experienced with my camera!
Job/hobbies : Foruming, blogging, Drawing, coloring, Photography Computing, programming, graphic designing...etc
Forum points : 7842
Registration date : 2007-02-26

Community Rank:
Name: Lord Von kendo
I am: in a mood for Anime!!

View user profile http://www.friendster.com/house88kend

Back to top Go down

default Re: The School of Music

Post by Spider Man on Sun Jun 10, 2007 10:43 pm

i love Kenny G....muakczzz...muahahah






:/announce:
________________
**Crazy Guy**
** [L] [0] [v] [3] **
*ForEv3R HuG!*
avatar
Spider Man
Experienced Forumer
Experienced Forumer

Number of posts : 317
Age : 28
Location : Kuala Lumpur
Famous quotes : Ohh My Godness
Job/hobbies : swimming or basketball
Forum points : 7654
Registration date : 2007-05-30

Community Rank:
Name: Qs|ncHaN
I am:

View user profile http://www.chinese.northmelon.com

Back to top Go down

default Re: The School of Music

Post by Lennie on Mon Jun 11, 2007 6:11 pm

i love Kenny G too, really like his musics produced by saxophone... i download his albums, including The Essential, Breathless, etc....
Tis two albums is said to be the best albums :D

_________________

~ * Music for Life * ~

=>Deviantart Profile
=>Friendster Profile
avatar
Lennie
Advanced V.I.P
Advanced V.I.P

Number of posts : 680
Age : 26
Location : K.K., Sabah, Malaysia
Famous quotes : Nth is Impossible!!! Be Tough! More Confidence...
Job/hobbies : Graphic Design Student; Design, Photography, Videography, Photo & Video Editing, Pencil Sketching, Listening Music
Forum points : 7707
Registration date : 2007-05-05

Community Rank:
Name: YeN
I am: Busy today

View user profile http://www.facebook.com/lennie.l.y.y

Back to top Go down

default Re: The School of Music

Post by J-kidd on Mon Jun 11, 2007 9:37 pm

hahayup...Kenny G song is so nice...so soft...frankly...i used to listen his song sambil tidur....it helps me to sleep....haha...
avatar
J-kidd
Experienced Forumer
Experienced Forumer

Number of posts : 313
Age : 28
Location : Cheras...KL
Famous quotes : HAHAHA
Job/hobbies : football...computer games...music!!!!
Forum points : 7700
Registration date : 2007-05-08

Community Rank:
Name: n3muru_zha1
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: The School of Music

Post by Spider Man on Mon Jun 11, 2007 11:09 pm

u download???i but his CD...when drive....i hear his music...This is not a positive word nice...it feel ....wao....hard to explain...can relax quickly





:/announce:
________________
**Crazy Guy**
** [L] [0] [v] [3] **
*ForEv3R HuG!*
avatar
Spider Man
Experienced Forumer
Experienced Forumer

Number of posts : 317
Age : 28
Location : Kuala Lumpur
Famous quotes : Ohh My Godness
Job/hobbies : swimming or basketball
Forum points : 7654
Registration date : 2007-05-30

Community Rank:
Name: Qs|ncHaN
I am:

View user profile http://www.chinese.northmelon.com

Back to top Go down

default Re: The School of Music

Post by Lennie on Wed Jun 13, 2007 1:54 am

yup, i download his albums.... ^_^ really make us relax!!!

_________________

~ * Music for Life * ~

=>Deviantart Profile
=>Friendster Profile
avatar
Lennie
Advanced V.I.P
Advanced V.I.P

Number of posts : 680
Age : 26
Location : K.K., Sabah, Malaysia
Famous quotes : Nth is Impossible!!! Be Tough! More Confidence...
Job/hobbies : Graphic Design Student; Design, Photography, Videography, Photo & Video Editing, Pencil Sketching, Listening Music
Forum points : 7707
Registration date : 2007-05-05

Community Rank:
Name: YeN
I am: Busy today

View user profile http://www.facebook.com/lennie.l.y.y

Back to top Go down

default Re: The School of Music

Post by Spider Man on Fri Jun 15, 2007 2:04 am

ya...when hear his music...just close ur eye n feel that music...it great..but it cannot try when driving...because ......keke...just close eye when waiting traffic light...

_________________

_________________
** Crayon ShichaN**
* * [L] [0] [v] [3] * *
* ForEv3R NaughtY! *
*[蜡]*[笔]*[小]*[薪]*
avatar
Spider Man
Experienced Forumer
Experienced Forumer

Number of posts : 317
Age : 28
Location : Kuala Lumpur
Famous quotes : Ohh My Godness
Job/hobbies : swimming or basketball
Forum points : 7654
Registration date : 2007-05-30

Community Rank:
Name: Qs|ncHaN
I am:

View user profile http://www.chinese.northmelon.com

Back to top Go down

default Re: The School of Music

Post by J-kidd on Fri Jun 15, 2007 2:32 am

haha...if drive better listen some rock music lo...like initial d song...kenny g can put you in sleep hen u drive de...hah..dangerous la....
avatar
J-kidd
Experienced Forumer
Experienced Forumer

Number of posts : 313
Age : 28
Location : Cheras...KL
Famous quotes : HAHAHA
Job/hobbies : football...computer games...music!!!!
Forum points : 7700
Registration date : 2007-05-08

Community Rank:
Name: n3muru_zha1
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: The School of Music

Post by meilee9024 on Fri Jun 15, 2007 4:27 pm

Oya...can you nembers tell me what is the School of Music's is about? Learning music only? Why have such school?

_________________
Lee Mei Lee (meilee0924)
Code Geass Fan ^^

& Aiko's Fan ^^
avatar
meilee9024
KJVC V.I.P
KJVC V.I.P

Number of posts : 514
Age : 27
Job/hobbies : Anime, Japan music, Reading books...
Forum points : 7632
Registration date : 2007-06-11

Community Rank:
Name:
I am: Happy Today

View user profile

Back to top Go down

default Re: The School of Music

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum