Click here to login to our forum

Brotherhood!have any problems in the lessons?

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Go down

default Re: Brotherhood!have any problems in the lessons?

Post by CooLkid on Tue Jun 19, 2007 5:22 pm

no really... 20 ppl wo.. different opinion .. might cause misunderstanding....
then hard to settle lol.....
want this want that..... ><.......

Yeah... hope it is easy to do.. n settle it as fast as possible... no need to care about assignment anymore
avatar
CooLkid
Advanced rank(3 star)
Advanced rank(3 star)

Number of posts : 131
Age : 28
Location : Cheras , K.L
Famous quotes : I'm the CooLesT
Job/hobbies : Mentalist
Forum points : 7746
Registration date : 2007-05-09

Community Rank:
Name: (~Jason~)
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: Brotherhood!have any problems in the lessons?

Post by ah god on Tue Jun 19, 2007 5:26 pm

yaya...opinion many also cause problem....

hope our group is peace and harmony de...

:great:
avatar
ah god
Advanced rank(2 star)
Advanced rank(2 star)

Number of posts : 100
Age : 29
Location : heaven
Forum points : 7700
Registration date : 2007-06-01

Community Rank:
Name:
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: Brotherhood!have any problems in the lessons?

Post by J-kidd on Fri Jun 29, 2007 10:12 pm

haha..hey everyone..i have one problem..remember we find the resources for the index number..all i found is pdf format ler.which only can be open using adobe reader de....how to change it into txt format which can be open by microsoft word??
avatar
J-kidd
Experienced Forumer
Experienced Forumer

Number of posts : 313
Age : 28
Location : Cheras...KL
Famous quotes : HAHAHA
Job/hobbies : football...computer games...music!!!!
Forum points : 7750
Registration date : 2007-05-08

Community Rank:
Name: n3muru_zha1
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: Brotherhood!have any problems in the lessons?

Post by CooLkid on Sat Jun 30, 2007 12:57 am

Select = Select All

COPY n PASTE !!!
avatar
CooLkid
Advanced rank(3 star)
Advanced rank(3 star)

Number of posts : 131
Age : 28
Location : Cheras , K.L
Famous quotes : I'm the CooLesT
Job/hobbies : Mentalist
Forum points : 7746
Registration date : 2007-05-09

Community Rank:
Name: (~Jason~)
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: Brotherhood!have any problems in the lessons?

Post by J-kidd on Sat Jun 30, 2007 1:26 pm

haha...kk...i managed to fix the problem liao...thanks ya...
avatar
J-kidd
Experienced Forumer
Experienced Forumer

Number of posts : 313
Age : 28
Location : Cheras...KL
Famous quotes : HAHAHA
Job/hobbies : football...computer games...music!!!!
Forum points : 7750
Registration date : 2007-05-08

Community Rank:
Name: n3muru_zha1
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: Brotherhood!have any problems in the lessons?

Post by devaboy on Mon Jul 02, 2007 3:26 pm

hey brotherhoods... good luck 4 tha assignment... may god bless u all...hv faith in kendrick.....we will be the best 4 our presentation... chow....:cool1:
avatar
devaboy
Member
Member

Number of posts : 10
Age : 28
Forum points : 7722
Registration date : 2007-05-21

View user profile

Back to top Go down

default Re: Brotherhood!have any problems in the lessons?

Post by CooLkid on Tue Jul 03, 2007 9:23 pm

I have a problem on all the assignments

Moral Assignment - How are we gonna present well ? Is there any specialty in our group ?

Business - How to elaborate till 500+ words for 1 question

QM - Duration of the presentation???

CS - BLUR ~~~!
avatar
CooLkid
Advanced rank(3 star)
Advanced rank(3 star)

Number of posts : 131
Age : 28
Location : Cheras , K.L
Famous quotes : I'm the CooLesT
Job/hobbies : Mentalist
Forum points : 7746
Registration date : 2007-05-09

Community Rank:
Name: (~Jason~)
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: Brotherhood!have any problems in the lessons?

Post by devaboy on Thu Jul 05, 2007 10:10 pm

i am starting 2 get scared bout tha moral assignment.... do we hv enough time 2 finish it?????i am so scared that we cant finish it in time... hope u guys[BROTHERHOODS] are rushing 2.........
avatar
devaboy
Member
Member

Number of posts : 10
Age : 28
Forum points : 7722
Registration date : 2007-05-21

View user profile

Back to top Go down

default Re: Brotherhood!have any problems in the lessons?

Post by J-kidd on Tue Jul 10, 2007 2:51 am

haha...ya...i also getting nervous...like everything is tumbling down...hope we can do well in all of our presentation...
avatar
J-kidd
Experienced Forumer
Experienced Forumer

Number of posts : 313
Age : 28
Location : Cheras...KL
Famous quotes : HAHAHA
Job/hobbies : football...computer games...music!!!!
Forum points : 7750
Registration date : 2007-05-08

Community Rank:
Name: n3muru_zha1
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: Brotherhood!have any problems in the lessons?

Post by Samantha on Wed Jul 11, 2007 10:38 pm

devaboy wrote:i am starting 2 get scared bout tha moral assignment.... do we hv enough time 2 finish it?????i am so scared that we cant finish it in time... hope u guys[BROTHERHOODS] are rushing 2.........

Devaboy, I want to wish you all the best! ^^
plz
avatar
Samantha
Senior Web Master
Senior Web Master

Number of posts : 376
Age : 28
Location : De Ja Vo
Job/hobbies : Many.........shopping is the 1st
Forum points : 7740
Registration date : 2007-05-12

Community Rank:
Name:
I am: Please choose your current situation

View user profile

Back to top Go down

default Re: Brotherhood!have any problems in the lessons?

Post by CooLkid on Wed Jul 11, 2007 11:36 pm

i think our presentation gonna rock!!!
but our folio kinda dead....

lol...... we will see when 23rd july 2007 comes!!
avatar
CooLkid
Advanced rank(3 star)
Advanced rank(3 star)

Number of posts : 131
Age : 28
Location : Cheras , K.L
Famous quotes : I'm the CooLesT
Job/hobbies : Mentalist
Forum points : 7746
Registration date : 2007-05-09

Community Rank:
Name: (~Jason~)
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: Brotherhood!have any problems in the lessons?

Post by ah god on Thu Jul 12, 2007 11:26 pm

we sure will have a nice and impressful presentation....
avatar
ah god
Advanced rank(2 star)
Advanced rank(2 star)

Number of posts : 100
Age : 29
Location : heaven
Forum points : 7700
Registration date : 2007-06-01

Community Rank:
Name:
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: Brotherhood!have any problems in the lessons?

Post by J-kidd on Fri Jul 20, 2007 4:02 am

hahahope we all will present it well..and hope that we wont be nervous when we go up and present...
avatar
J-kidd
Experienced Forumer
Experienced Forumer

Number of posts : 313
Age : 28
Location : Cheras...KL
Famous quotes : HAHAHA
Job/hobbies : football...computer games...music!!!!
Forum points : 7750
Registration date : 2007-05-08

Community Rank:
Name: n3muru_zha1
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: Brotherhood!have any problems in the lessons?

Post by ah god on Sun Aug 12, 2007 3:29 am

yeah!!! our presentation can be said perfect lo....

and we are one of the best group ....

this is our effort and we can see the result....

gambateh!!!!!
avatar
ah god
Advanced rank(2 star)
Advanced rank(2 star)

Number of posts : 100
Age : 29
Location : heaven
Forum points : 7700
Registration date : 2007-06-01

Community Rank:
Name:
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: Brotherhood!have any problems in the lessons?

Post by Samantha on Thu Aug 16, 2007 12:58 am

Wow....can show us the photos? I wanna see the presentations...haha..or photo....
avatar
Samantha
Senior Web Master
Senior Web Master

Number of posts : 376
Age : 28
Location : De Ja Vo
Job/hobbies : Many.........shopping is the 1st
Forum points : 7740
Registration date : 2007-05-12

Community Rank:
Name:
I am: Please choose your current situation

View user profile

Back to top Go down

default Re: Brotherhood!have any problems in the lessons?

Post by Spider Man on Thu Sep 06, 2007 2:49 am

erm.....long time never chat this sub topic...hehe...i'm the lazy in forum....hahah..sorry o...no read n post here...wuwu
avatar
Spider Man
Experienced Forumer
Experienced Forumer

Number of posts : 317
Age : 28
Location : Kuala Lumpur
Famous quotes : Ohh My Godness
Job/hobbies : swimming or basketball
Forum points : 7704
Registration date : 2007-05-30

Community Rank:
Name: Qs|ncHaN
I am:

View user profile http://www.chinese.northmelon.com

Back to top Go down

default Re: Brotherhood!have any problems in the lessons?

Post by ah god on Thu Sep 06, 2007 4:15 am

wan see the photo??? hey brotherhood leader ...put some pics ooo..hoho....

share with others.....
avatar
ah god
Advanced rank(2 star)
Advanced rank(2 star)

Number of posts : 100
Age : 29
Location : heaven
Forum points : 7700
Registration date : 2007-06-01

Community Rank:
Name:
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: Brotherhood!have any problems in the lessons?

Post by meilee9024 on Sun Sep 09, 2007 6:29 am

ah god wrote:wan see the photo??? hey brotherhood leader ...put some pics ooo..hoho....

share with others.....

Yaya....please show us some photos...i want to see your group in action!! (>.<)

_________________
Lee Mei Lee (meilee0924)
Code Geass Fan ^^

& Aiko's Fan ^^
avatar
meilee9024
KJVC V.I.P
KJVC V.I.P

Number of posts : 514
Age : 27
Job/hobbies : Anime, Japan music, Reading books...
Forum points : 7682
Registration date : 2007-06-11

Community Rank:
Name:
I am: Happy Today

View user profile

Back to top Go down

default Re: Brotherhood!have any problems in the lessons?

Post by Spider Man on Thu Sep 20, 2007 8:33 pm

dun show..coz i'm ugly...wuwu..show u ...me ma paiseh... OMG!
avatar
Spider Man
Experienced Forumer
Experienced Forumer

Number of posts : 317
Age : 28
Location : Kuala Lumpur
Famous quotes : Ohh My Godness
Job/hobbies : swimming or basketball
Forum points : 7704
Registration date : 2007-05-30

Community Rank:
Name: Qs|ncHaN
I am:

View user profile http://www.chinese.northmelon.com

Back to top Go down

default Re: Brotherhood!have any problems in the lessons?

Post by Jane1990 on Fri Sep 21, 2007 1:20 am

SinchaN wrote:dun show..coz i'm ugly...wuwu..show u ...me ma paiseh... OMG!

You pai wat o...hahaha...mayb you will look cuter than sinchan...^^
avatar
Jane1990
Advanced rank(5 star)
Advanced rank(5 star)

Number of posts : 283
Age : 27
Famous quotes : Thinking of wat to draw....
Job/hobbies : Drawing....^^
Forum points : 7890
Registration date : 2007-02-26

Community Rank:
Name: Lady_Purple
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: Brotherhood!have any problems in the lessons?

Post by meilee9024 on Fri Sep 28, 2007 7:59 pm

Jane1990 wrote:
SinchaN wrote:dun show..coz i'm ugly...wuwu..show u ...me ma paiseh... OMG!

You pai wat o...hahaha...mayb you will look cuter than sinchan...^^

Hahaha...i wanna see SinchaN's real face... ^^

_________________
Lee Mei Lee (meilee0924)
Code Geass Fan ^^

& Aiko's Fan ^^
avatar
meilee9024
KJVC V.I.P
KJVC V.I.P

Number of posts : 514
Age : 27
Job/hobbies : Anime, Japan music, Reading books...
Forum points : 7682
Registration date : 2007-06-11

Community Rank:
Name:
I am: Happy Today

View user profile

Back to top Go down

default Re: Brotherhood!have any problems in the lessons?

Post by ah god on Fri Sep 28, 2007 8:47 pm

u can see ah......his avatar put his real face oooo...
avatar
ah god
Advanced rank(2 star)
Advanced rank(2 star)

Number of posts : 100
Age : 29
Location : heaven
Forum points : 7700
Registration date : 2007-06-01

Community Rank:
Name:
I am:

View user profile

Back to top Go down

default Re: Brotherhood!have any problems in the lessons?

Post by house88kend on Fri Sep 28, 2007 8:51 pm

yaya.....his avatar real face and the avatar!! That is him! LOL... LOL
avatar
house88kend
Admin Webmaster
Admin Webmaster

Number of posts : 1622
Age : 29
Location : In a place where I called home! ^^ LOvEd iT!
Famous quotes : Photography is a kind of visual diary with what I seen and experienced with my camera!
Job/hobbies : Foruming, blogging, Drawing, coloring, Photography Computing, programming, graphic designing...etc
Forum points : 7892
Registration date : 2007-02-26

Community Rank:
Name: Lord Von kendo
I am: in a mood for Anime!!

View user profile http://www.friendster.com/house88kend

Back to top Go down

default Re: Brotherhood!have any problems in the lessons?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum